Клієнти «Колорит Меблі», керуючись Законом України «Про захист прав споживачів», мають право повернути або обміняти товар у наших магазинах в Одесі. Для консультації з цього питання телефонуйте: +38 067 100-77-55.
Тимчасові рамки повернення та заміни меблів
Якщо ви вирішили повернути придбані у нас меблі або замінити їх, у вас є можливість зробити це протягом двох тижнів з моменту отримання товару. Зворотнє доставлення — за домовленістю.
Як повернути товар належної якості
Стаття 9 ЗУ «Про захист прав споживачів» передбачає, що можна повернути товар без дефектів, якщо він не влаштовує споживача з тієї чи іншої причини. Для цього мають дотримуватися такі умови:
- збереження упаковки у початковому вигляді;
- відсутність слідів використання та будь-яких пошкоджень (подряпин, потертостей, тріщин тощо);
- повна комплектація.
Витрати на доставлення покладаються на відправника. Гроші повернуться клієнту протягом трьох робочих днів після отримання та перевірки товару нами.
Особливості повернення меблів неналежної якості
Ви одразу після отримання або протягом гарантійного терміну виявили недоліки чи брак товару? Згідно зі статтею 8 ЗУ «Про захист прав споживачів», у вас є право на:
- часткове повернення коштів залежно від характеру недоліку;
- безкоштовне усунення дефектів майстрами нашого магазину;
- відшкодування витрат, пов’язаних із процесом усунення дефекту;
- заміну меблів за рахунок отримувача або повний повернення коштів у разі неможливості ремонту.
Повернення оплаченої суми за товар здійснюється протягом трьох робочих днів після отримання та перевірки меблів продавцем.
Важливо! Отримавши меблі неналежної якості, ви повинні повідомити про це протягом перших 24 годин. Це можна зробити за телефоном +38 067 100-77-55, через месенджери, електронною поштою info@colorit-mebel.od.ua.
Відмова у поверненні або заміні меблів
Виробник/продавець має право провести експертизу меблів з дефектами. Якщо буде доведено, що вони виникли через порушення правил експлуатації або неправильного зберігання меблів, ми можемо відмовити у безкоштовному ремонті, поверненні товару чи грошей. Ми не проти, щоб ви були присутні під час експертизи.
Представник компанії «Колорит Меблі» може відмовити вам в обміні чи поверненні товару належної якості, якщо він входить до Переліку непродовольчих товарів, які не підлягають обміну та поверненню.