Цим договором ми, команда компанії «Колорит Меблі», підтверджуємо серйозність своїх намірів щодо взаємодії з клієнтами. Документ є публічним, не суперечить вимогам Цивільного кодексу України та поширюється на всі товари та послуги, вказані в каталозі на сайті https://colorit-mebel.od.ua/. Умови договору вступають в дію відразу після того, як ви підтвердите замовлення.
Що є предметом чинного договору
Оферта необхідна для того, щоб зафіксувати укладання угоди між продавцем і покупцем:
- компанія зобов’язується відповідально обробити замовлення, передати товар належної якості й замовленої комплектації;
- клієнт — своєчасно сплатити покупку і взяти товар на умовах оферти.
Датою укладання договору вважається момент заповнення і підтвердження електронної форми замовлення. Якщо необхідно, договір можна оформити й у письмовій формі на відповідних бланках.
Особливості оформлення і підтвердження замовлення
Ви маєте можливість самостійно оформити замовлення через форму зворотного зв’язку на сайті, а також зв’язавшись з менеджером компанії «Колорит Меблі». Важливо правильно вказати дані та вони мають бути актуальними. Мова в першу чергу про ім’я, контактний телефон, адресу доставлення. Якщо одній зі сторін потрібно більше інформації, достатньо лише зробити запит. Кожна сторона відповідальна за своєчасність надання інформації та її достовірність.
Укладання договору вказує на кілька важливих моментів:
- По-перше, це свідчить про те, що покупець згоден з усіма умовами.
- По-друге, таким чином ви даєте дозвіл на збір і обробку персональної інформації.
- По-третє, ви не заперечуєте того факту, що можливе надання даних третім особам, якщо це потрібно для успішного виконання замовлення.
У будь-якому випадку продавець гарантує дотримання вимог ЗУ «Про захист персональних даних».
Питання щодо вартості й доставлення
Компанія сама вирішує, які ціни вказувати на сайті, і залежно від ситуації вони можуть бути змінені. Якщо покупець вже сплатив частину вказаної суми, вона залишається сталою і не збільшується в процесі реалізації замовлення.
Ціна доставлення входить в ту суму, яка озвучується під час повного прорахунку. Ви сплачуєте 50% в момент укладання договору і 50% після доставлення меблів. Можливий як готівковий, так і безготівковий розрахунок. Як тільки продавець отримає всі кошти, зобов’язання покупця виконані.
Покупець зобов’язаний перевірити якісні та кількісні характеристики товару і підтвердити підписом, наприклад, в товарному чеку, що у нього немає претензій. Це робиться до сплати другої частини суми.
Права та обов’язки обох сторін
Компанія зобов’язана надати товар покупцеві згідно з замовленням і умов чинного договору. Продавець гарантує дотримання конфіденційності, без потреби до приватної інформації не надає доступ третім особам.
Керівництво «Колорит Меблі» може коригувати пункти договору, змінювати ціни на товари та умови надання конкретних послуг. Окремо повідомляти про це клієнтам необов’язково, зміни стають чинними після публікації у відповідному розділі на сайті.
Покупець зобов’язаний ознайомитись зі змістом договору ще до моменту його укладання. В питанні вивчення цін на меблі аналогічний алгоритм дій. Ще один ваш обов’язок — повідомити всі дані для здійснення доставлення.
Можливість повернення придбаного товару
Ви маєте право на повернення товару, але зробити це варто протягом 14 днів і переконавшись, що товар належної якості. Приводами для цього можуть стати не той колір, розміри, які не відповідають вимогам, інші причини, з яких не можна використати меблі за призначенням.
Важливі вимоги: збереження товарного вигляду (відсутність сколів, подряпин), збереження упаковки та розрахункового документа. Кошти повертаються покупцеві протягом 30 днів. Зазвичай це відбувається банківським переказом на рахунок, вказаний покупцем.
Предмети, виготовлені за індивідуальним замовленням, не повертаються. Мова про товари, які мають нестандартні габарити, спеціальну комплектацію, ексклюзивний колір.
Гарантійне усунення недоліків
Якщо протягом гарантійного строку покупцем будуть виявлені виробничі недоліки, продавець вирішить це питання згідно з ЗУ «Про захист прав споживачів». Дефекти усуваються безоплатно, терміни відраховуються з дати, коли продавцю надали фізичний доступ до меблів.
Продавець не відповідає за усунення недоліків, котрі виникли не з виробничої причини, а із-за ігнорування правил користування, неправильного зберігання товару, впливу третіх осіб.
Відповідальність сторін
Обидві сторони чинного договору відповідальні за дотримання положень цього договору і вимог законодавства України. Невиконання обов’язків можливе лише внаслідок форс-мажорних обставин. Під такими обставинами розуміють:
- війну та військові дії на території проживання покупця чи розташування підприємства продавця;
- різні стихійні лиха у вигляді землетрусу, пожежі, повені тощо.
Якщо одна зі сторін не має фізичної можливості виконати взяті на себе зобов’язання, про це треба терміново повідомити іншу сторону.
Існують 3 основні випадки, коли виробник не несе відповідальності за несвоєчасне чи неякісне виконання замовлення:
- покупець порушив вимоги щодо використання або зберігання товару;
- непрофесійний монтаж меблів третіми особами або силами покупця;
- надання недостовірної інформації під час оформлення замовлення (наприклад, помилкова адреса або невірний контактний телефон).
Питання конфіденційності
Замовляючи товари в магазинах компанії «Колорит Меблі», ви даєте свою згоду на обробку і використання нами персональних даних. Якщо певна інформація потрібна для успішної реалізації замовлення, вона може передаватися третім особам, але без порушення ЗУ «Про захист персональних даних». Добровільна згода на обробку і використання даних не обмежується в часі.
Існують декілька випадків, коли виробник або постачальник меблів має право розголошувати інформацію про покупця:
- якщо надає ці дані контрагентам, котрі співпрацюють з ним на основі аналогічного договору;
- інформацію можна передавати стороннім особам, котрі беруть участь у виконанні зобов’язань перед покупцем;
- порушення конфіденційності не є порушенням закону, якщо це відбувається відповідно вимог законодавства України.
Обов’язок покупця — підтримувати інформацію про себе в актуальному стані. Якщо ця умова була порушена, з продавця знімається відповідальність у разі виникнення конфліктних чи незрозумілих ситуацій.
Додаткові умови співпраці
- Договір укладається в межах України та відповідає відповідним положенням чинного українського законодавства.
- Суперечки, котрі можуть виникати між однією та іншою стороною, вирішуються під час переговорів. Якщо консенсусу не досягнуто, у кожної зі сторін є невід’ємне право звернутися до суду, представники якого допоможуть вирішити спірне питання відповідно до законів України.
- При необхідності продавець може вносити значні та незначні зміни до цього документу і робити це дозволяється в односторонньому порядку — без попередження користувачів сайту. Можливий і такий варіант, коли зміни вносяться за згодою обох сторін.